Gradske vlasti su 2013. godine platile 2,5 miliona dinara Studiju o organizaciji taksi prevoza kojom je trebalo da se optimalizuje broj taksista u gradu, ali to se nije desilo, a u Sindikatu taksista Novi Sad tvrde da čelnici Grada planiraju da plate izradu nove studije, iako postojeća i dalje važi.
Šta ti lupetaš. zašto u gradu ima samo JEDAN GRADONAČELNIK. Presednik Skupštine, Određen broj Parlamentaraca................. Idem ja sutra u Gradonačelnikovu kancalariju, pa mesto njega u neki upravni odbor, pa malo okolo lagati narod i ubeđivati da dobro živi....... Hoću pola njegove plate. Bio bih pokvaren da i on i ja primamo punu platu. Pola njemu, pola meni. Školovan sam kao i on, Jedino nisam POKVAREN kao on.
Ако постоји закон (а постоји) који уређује такси превоз онда га само треба спроводити. Каква оптимизација и ограничавање броја такси возила? Камо среће да их има толико и да су цене такве да ми не треба сопствени ауто. Замислите - позовем такси, он ме одвезе на одредиште и не мислим о паркингу, позовем такси и он ме врати кући. Дивота од живота, али не код нас. Код нас владају интереси, а не закони.
Paja 19.05.2017 • 20:42
Ako je taxista prepusten trzistu, vozice krs od auta 12h i na kraju propasti. Obavezna optimizacija broja vozila.
Ako će jedina akcija biti ograničavanje broja vozla to ni na koji način neće sprečiti to što si naveo (čak šta više, manjak konkurencije može čak i doprineti takvim pojavama). Sa druge strane, cenim da postoje tehnička rešenja kojim će se proveravati i kvalitet vozila i dužina rada.
Inače, svet je napredovao ali izgleda da taxi službe (širom celog sveta) žele da posluju kao pre 30 godina, a to baš i ne odgovara ni klijentima a erovatno ni većini taksista.
A da li bi po toj logici o ograničenom broju taksista trebalo uraditi i studiju o broju kafića, prodavnica kladionica? Šta ćemo sa brojem prodavaca na pijaci ili ispred pijace? Slobodno se puštaju šverceri da rade jer mora da se živi ali nemoraju i taksisti. Zašto se taksistima daju povlastice u odnosu na druge delatnosti? A da li se broje i advokati?
Inspekcija i komunalna policija ne rade ništa, saobraćajna inspekcija radi svaki dan pregled bozila od 8-9h, pa posle kud koji mili moji. Rade oko Exita 4-5 dana, 2 oko nove godine i ne može ih čovek videti osim u kancelariji. Džabe zakon ako nema ko da ga sprovodi, eto matori vozi taxi sa zastavom 128, nit tx tablica, nit firme, a i za linijske taksiste zna ceo novi sad osim inspektora!
Studija je radjena u svrhu ispunjenja zakonskih obaveza. Mora neko da izracuna koliko taksija moze da radi u gradu, a da sami sebe ne uguse masom ljudi na ulici. To je praksa u celom svetu. Studija samo potvrdjuje nesto kao strucno lice. Ovo je glavni korak resavanja problema NS taksija.
Taksi prevoz je oblik javnog prevoza i jedino pod uslovom da postoji odredjeni broj moze rentabilno da posluje i Placa Porez.
Ovo je praksa svuda u zapadnom svetu.
Да сам знао да дајете 2.000.000 динара за ову студију Такси, понудио бих вам одмах да је урадим за 50.000 динара. Ето видите да је ефект исти, а уштеда би била 1.950.000 динара. Плус, могао бих да конкуришем за неку награду за иновације у Бриселу.
studija je dokument analize i opštih preporuka. ako grad neku oblast hoće da uređuje, treba da uradi strateške (dugoročne) i akcione (kratkoročne) planove u kojima se vide i predviđaju: regulativa, problemi, opšti i konkretni ciljevi, stejkholderi, mere, predviđena sredstva, odgovorni za implementaciju, indikatori uspeha i mehanizmi monitoringa evaluacije, rokovi i što je najvažnije - sredstva. jer jedno je plan, drugo je spisak lepih želja.
Mislim da nema nista pozitivno za nas taksiste, u upravi za saobracaj sede najnesposobniji ljudi do sada! Prilikom pregovora sa njima u ove dve godine pokazali su totalno neznanje i nezainteresovanost za resavanje nagomilanih problem a korupcija i bahatost se debelo uvukla . Zanimaju ih samo stvari gde mogu da uzmu '" svoj " deo i da se ovajde. Moram beziati odavde pothitno!!
Mislim da nema nista pozitivno za nas taksiste, u upravi za saobracaj sede najnesposobniji ljudi do sada! Prilikom pregovora sa njima u ove dve godine pokazali su totalno neznanje i nezainteresovanost za resavanje nagomilanih problem a korupcija i bahatost se debelo uvukla . Zanimaju ih samo stvari gde mogu da uzmu '" svoj " deo i da se ovajde. Moram beziati odavde pothitno!!
Mislim da je i budali jasno da je "studija" ove vrste savrsen nacin da se odredjena suma novca skine s racuna naroda i stavi u nekoliko dzepova. Ono sto meni nije jasno sasvim je na temu uredjivanja taksi prevoza - s obzirom da je to privatni biznis pojedinca, ne vidim zasto se prema njemu ne odnosi kao prema bilo kom privatnom poslu. Zbog cega bi se ogranicavalo ko i koliko moze da se bavi s time, ako neko moze da ispuni sve zakonom predvidjene zahteve za posao obavljanja taksi prevoza, i ima interesa to da radi, zbog cega se ogranicava?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Grad dao dva miliona za studiju o taksi prevozu koju ne koristi
Autor: Zoran Strika - strika@021.rs
Novi Sad
•19.05.2017.
•14:59 > 15:10
Komentari 20
100%Taksista
Недељко
dule
Ako je taxista prepusten trzistu, vozice krs od auta 12h i na kraju propasti. Obavezna optimizacija broja vozila.
Ako će jedina akcija biti ograničavanje broja vozla to ni na koji način neće sprečiti to što si naveo (čak šta više, manjak konkurencije može čak i doprineti takvim pojavama). Sa druge strane, cenim da postoje tehnička rešenja kojim će se proveravati i kvalitet vozila i dužina rada.
Inače, svet je napredovao ali izgleda da taxi službe (širom celog sveta) žele da posluju kao pre 30 godina, a to baš i ne odgovara ni klijentima a erovatno ni većini taksista.
Dule
Nenad
Branislav
Bot
Paja
Ljigasi
Nesa
MilKi
Basara
Stevica
Ovo je praksa svuda u zapadnom svetu.
nss
Мунгос
marko
Taksista
Taksista
perionica
Nervirach
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H